marți, 31 martie 2009

Dacă aș fi ...

Sunt cam proaspăt prin zona blogging-ului și tocmai am observat că se poartă oracolele alea de le completam noi prin clasa a șasea (asta era tare demult, in vremuri imemoriabile) numai că acum sportul se numește leapșă. Așa că preiau și eu una de la Clawd și mă apuc să îmi torturez imaginația mea anemică cu ea.

* Dacă aş fi o lună, aş fi luna mai (atunci poți spune în sfârșit că e plăcut afară);
* Dacă aş fi o zi a săptămânii, aş fi miercuri (de foarte multe ori am impresia că e vineri deja);
* Dacă eram o parte a zilei, eram dimineața (spenranțe, începuturi și alte bla-bla-uri din astea!);

* Dacă eram un animal marin, eram un guvid mic și fraier. (e foarte gustos când îl papă alții);
* Dacă eram o direcţie, eram spre ieșire (așa mă fofilez eu de peste tot);
* Dacă aş fi o virtute, aş fi devotamentul (mă atașez de tot felul de lucruri și oameni);
* Dacă eram o personalitate istorica, eram Diogene (Niciodată nu poți fi destul de cinic pentru vremurilea astea);
* Dacă eram o planetă, eram Marte (Să încerce pământenii să ajungă la mine);
* Dacă aş fi fost un lichid, aş fi fost apa de izvor (no comment);
* Dacă eram o piatră, eram o bucată de cretă (moale, lasă urme care se șterg ușor);
* Dacă eram o pasăre, eram un păun (asta sună cam gay);
* Dacă eram o plantă, eram un fir de iarbă (esența culorii verde);
* Dacă eram o vreme, eram începutul de ploaie într-o dimineață toridă de vară;
* Dacă eram un instrument muzical, eram o chitară (romantisme, romantisme);
* Dacă aş fi fost o emoţie, aş fi surpriza (aia plăcută, bineînțeles);
* Dacă aş fi fost un element, aş fi fost carbonul (peste tot, peste tot)
* Dacă aş fi fost un cântec, aș fi unul de Secret Garden (aproape oricare dintre ele);
* Dacă aş fi fost un film, aş fi unul de desene animante (astea nu te deprimă niciodată);
* Dacă aş fi fost un serial, aş fi Friends (tare bun pt singuratici ca mine);
* Dacă eram o carte, eram una din aia de carton, mică, colorată, decupată, cu incastre, cu texturi și cu multe multe poze (visul oricărui copil);
* Dacă eram un personaj de ficţiune, eram un membru al familiei Buendia din Macombo (asta e pour les conaisseurs);
* Dacă eram un fel de mancare, eram tocănița de pui (asta nu prea e pt macio-meni);
* Dacă eram un oraş, eram Paris-ul (prin vremurile lui Dumas);
* Dacă eram un gust, eram gustul cireșelor galbene de mai;
* Dacă eram o aroma, eram aroma de vanilie;
* Dacă eram o culoare, eram albastru - clar albastru;
* Dacă eram un material, eram lemnul (are multă viață conservată în el);
* Dacă eram un cuvant, eram cuvântul "dor" (reminiscență de la prea multe comentarii învățate la română);
* Dacă eram o parte a corpului, eram degetul mic de la mână;
* Dacă eram o expresie a fetei, eram zâmbetul, bineințeles;
* Dacă aş fi fost o materie la şcoală, eram limba thailandeză (auzi acolo - "materie de la școală"!!!);
* Dacă eram un personaj din desene animate, eram Pluto;
* Dacă eram o formă, eram un decaedru (totuși are un număr rotund de colțuri);
* Dacă eram un număr, eram 2 (întotdeauna am avut impresia că numerele pare conspiră între ele și le lasă pe celelalte în starea lor de primitivism);
* Dacă eram o maşină, eram un hibrid (poate aia care merge cu apă chioară);
* Dacă eram o haină, eram un tricou alb (din ăla care vrea să fie inscripțioonat cu vreun mesaj).

Și gata leapșa. Mi-a epuizat și ultimele rămășițe de auto-investigare! Dacă vă place să vă autodefiniți în oracole din astea luați-o și voi și completați frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu